Hjälp!Jag ångrade mig!








Igår Blondin, idag Brunett..
Ska tilläggas då att det var av misstag.
Mitt hår har varit väldigt guldigt sedan jag blev blond,vilket jag absolut inte trivs med.
Så vi bestämde oss för att göra en asktoning på det.
Och mitt uttorkade stackars hår bara sög åt sig färgen och se hur de blev?! GÖRMÖRKT!

Var i knalleland efter jobbet idag. Jag skulle in på Gina och köpa en halsduk som jag spanat in ett tag, självklart hade dom inte denna i min färg, så jag struntade i det. Men passade på att prova lite andra plagg när jag ändå var där och igång. Hittade en sjukt fin kofta, som jag starkt funderar på att ta med mig hem.......... Vi får se.
De egentliga skälet till varför jag åkte till knalleland var för att jag äntligen bestämt mig för att köpa mina stövlar som jag lagt ögonen på för ett bra tag sen. Jag provade och dom satt som en smäck i strl 39, hittade även lite andra par som ja skulle kunna tänka mig. Och när jag gick in i butiken var klockan tjugo i sju. När jag satt och provade i godan ro så märker jag hur dom börjar släcka ner i butiken, HATAR NI INTE NÄR DOM GÖR SÅ? Jag tittade på klockan och jag fattar om klockan är fem över sju att dom vill gå hem en fredag liksom. Men klockan var fem i. Det är så jävla irriterande. Jag blev tvärsur när folk började storma ur butiken, så jag gjorde uppror och lämnade en stor hög med stövlar på golvet och köpte inte dom. Idag...

Kom nästan precis in, har bara hunnit duscha.
Jag och Ella och Nemo har varit ute en och en halv timme på promenad. Så underbart.
Ser verkligen fram emot att väga mig på måndag.

Och nästa vecka, blir en rolig vecka.
Ser verkligen fram emot torsdag :)

Nu ska jag sova, sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Marcus

me like it:)

2009-09-19 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0