GOmorron GOmorrn!

Antalet omställningar av väckarklockan: 3
Antalet missade samtal på mobilen:2
Antalet inkomna sms:2

Första goa dialekten man hör idag. En göteborgare=) Kan dagen ens börja bättre?:)
Han va i sjukt behov av en lägenhet, och vilken tur tyckte jag för ja råkar ju ha en över!
Möte ikväll!

Har ni märkt hur kallt de är ute?
Satan i gatan!? De har bara slått om ju.
Nästan så man vill ta på sig vinterkläderna alla redan.

Men jag har ett annat bot, solarium.
Gåvan från gud, speciellt när man fryser.
Tror jag ska åka lite tidigare och lägga mig i värmen en stund.
Haha, märk nu här att de är värmen jag betalar för, att jag blir brun är bara ett plus ;D

Dag 17 på kuren idag, fan va ja är duktig! Det börjar kännas att jag minskar nu!:)
Ser fram emot vägning på måndag.

Ikväll efter mitt lilla möte så ska jag ner till gymmet.
Det är bodycombat på schemat, tror inte de finns något roligare?
Jag har varit en stadig anhängare av de sedan dom började ha de på gymmet.
Vilket är många år sedan.

Nä, nu ska ja packa mina grejer och bege mig!
Hörs ikväll.
Håll nu tummarna sinnessjukt hårt för mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0