first day

Hey!

Har jobbat första dagen efter semestern idag. Det har varit skitjobbigt!
Jag blev dubbelbokad och hade grymt mycket att göra.
Men det var samtidigt väligt roligt att komma tillbaka till mina bokade kunder som hade saknat mig.

Det är det som gör de hela så skruvat.
Det är så himla mycket känslor över den här flytten...
Att veta att jag inte kommer att träffa min favoritkund var fjärde vecka, eller att jag kommer att komma dit och göra det jag brukar göra. Utan jag kommer vara på en annan salong.

Det känns självklart jävligt spännande och jag kan knappt vänta tills jag för möjligheterna att gå så mycket mer kurser och visningar. Proppa mig full med information och inspiration!

Det har varit andra dagen på kuren idag. Jag är stadigt ihållig och fruktansvärt hungrig. Men im going to make it!

Har legat hela kvällen. Var uppe tidigt imorse och gick morgonprommenad, underbar. Blir en imorgon bitti också så jag ska strax stänga mina blå.

The real world Brooklyn är för övrigt grymt. Sjukt bra att dom gör en sån realityserie.

Har föressten en hemlighet.
Jag har köpt något idag som jag inte borde gjort.
Och jag kommer inte kunna tala om det för någon, för då får jag fett med spö! =)
Mohahaha.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

2009-09-02 @ 01:46:02
Postat av: Tezzan

en jacka?:)

2009-09-02 @ 01:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0