En kall morgon

.. har varit vaken sen klocka 06.oo.
Då startade jag och ella o Nemo våran morgonprommenad.
Vi var ute och traskade i en hel timme.
OM de var kallt!
Hade vinterjackan på mig för första gången, och de behövdes vill jag lova.
Mössan och vantarna var på plats också!

Ikväll ska jag till gymmet. Måste gymma lite, de var evighetersedan!
Så de blir allt gammal hederlig styrketräning för min del.

Nu sitter jag här, pyjamasbyxorna på och en stor go munkjacka.
Har bunkrat upp med en halv miljard kuddar i Ellas säng. Har tv4 nyheterna i bakgrunden, och jag har mitt kaffe.
Är inte livet underbart?

Jag har bott hemma länge nu, jag saknar mitt eget!
Men samtidigt är de jäkligt mysigt att ha folk omkring sig.
Å andra sidan fler att ta hänsyn till.

Ha en trevlig dag aillihop!
Puss & Kram Marléne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0