Väntar på att bli påhoppad..

Hahaha,, mm.. jaa jaa.

Alltså, grejen är såhär.
Jag hade skrivit ett sjukt långt inlägg. och sen äter internet upp de. Sväljer mitt inlägg som i ett stort svart hål.
De är INTE okej!

Faktum är att jag kommer knappt ihåg vad jag skrivit eller inte. Så störande!

Jag sitter alltså i grundposition. Och jag förundras över hur mycket tid jag har kvar.
Är en sån person att de spelar inte riktigt någon roll när jag går upp, så i sista sekund så får jag alltid rusa ändå.
De är sjukt kallt idag, så jag har fått på mig min morgonrock och mina duntofflor. i love!

Vi är i mitten av veckan, onsdag, min fd hatdag. Men sedan jag flyttade till Göteborg så är de ingen fara faktiskt. Inte så jävla illa. Men att veta att jag är ledig i helgen förgyller hela veckan. Jag är peppad!
Ska försöka få ordning på mitt liv, vill inte, orkar inte. Men måste. måste verkligen!

Är du föressten sugen på att gå med mig på bio?
Då är kravet att du ska inte vara medlem i handels, och du ska inte vara medlem i något annat fack heller.
Den 17 får vi se luftslottet som sprängdes. du o jag o en till.
Så säg till så ordnar vi detta!

Ja får väl ta tag i detta nu o göra mig mänsklig.
Måste vara top notch när jag ska vinna säljtävlingen!
mohahaha.

Pussss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0