Underbar



En alldeles underbar morgon.

Sista tiden har jag haft som en klump i mig, imorse när jag vaknade så hade den släppt.
Det är helt plötsligt mycket lättare. Jag kan andas normalt och det känns som en tung tung sten har lättats.

Det var längesen jag hade en sån här morgon. Det enda som fattas här nu i soffan är min älskling.
Sitter här inkurad i min goaste stickade kofta med en hemmagjord vaniljlatte och kanelknäcke.
Det luktar så gott!här är så fint och jag skulle kunna sitta här precis hela dagen.

Tanken var när jag gick upp imorse att jag skulle ut på morgonpromenad. Och jag gick ut, men de började ösregna, så jag tog de som ett tecken att jag skulle vända och gå in och känna lugnet och bara ta de lugnt innan jobbet.
So here i am, lycklig, hemma och mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0