Typical monday.

Mensmonster, aaaaaj ajajajajajajaj, va glad att ni är killar! För helvete va otrevligt de är med mensvärk!
Igår hade jag sjukt svårt att sova, och mobilterrorn var ett faktum.
Till slut så var ja så utmattad att jag somnade, lyckades till och med stänga av tvn innan.

Imorse studsade jag upp, var ute o gick! DUKTIG JAG ÄR!!!
Käkar en bra frukost.

Nu börjar jag känna mig som hemma, och de alla har väntat på, de har jag börjat planera;)
Så håll ut nu!

Igår träffade jag mina foxy fox. Vi fikade lite och tog en liten runda på stan.
Planerar att gå på stan imorgon. Cant wait for you to get here!!! :)

Ikväll händer något spännande, flipp eller flopp, kanske att jag berättar sen.... vi får se ;)

Annars, ja var på vinden med lite lådor igår, upptäckte dock att jag missade en hel säck, så jag ska ta mig upp där imorgon tänkte jag, INGEN trevlig upplevelse.

Hur som helst, nu ska jag njuta av en varm dusch så ja vaknar till, sen diska o fixa till lite. sen är de klippt!
Gluuhrrpp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0