Topp 1

Godkväll. eller natt kanske.
Snart dax för sängen, kände att jag måste bara skriva detta för de är så sjuuuuukt kul!

Guess what?
Im so fukking happy.
Träningen börjar att ge resultat.
Jag provade en klänning som jag köpte i höstas som jag hade som mål att komma i.
Den är jag i nu. Om än tight så kommer ja i den o de gjorde jag inte på långa vägar.
Den ska sitta som en smäck till nyår;)

Har jobbat idag, endast FEM ynka produkter kvar sen är jag i mål.
Ett presentkort på 1500 väntar, katching!!!!

Jag drog med Amanda till gymmet o jösses va skoj vi hade!:) döskoj ju! kul att ja fick lite sällskap, svettades så de bara sprutade, o skrattade så ja fick ont i magen!

Imorgon är de jobb o konsert som gäller.
Therese o Marcus o jag på Takida:) supermysigt!
Dock nyktert, som sagt. jag håller mig stabil o vit ;)

Still going strong. tackar min lyckliga stjärna för min envishet!
GoGOgo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0