Takida



Tjenamors!

Igår så var jag på Takida med Therese o Markus.
Började kvällen på stan med att gå o käka.
En väldigt trevlig restaurang med god mat och trevligt sällskap.
Två öl senare och maten i magen så knatade vi mot lisebergshallen.

Förbandet blev jag förvånad över, visste inte om att det var Sonic Syndicate som skulle spela.
Alltid trevligt, dock tyckte jag att musiken överröstade så man hörde inte så bra.

Takida gick på o de va bra, men jag känner nog att dom gjort sitt nu. Jag tänkte inte se dom igen.
Blir lite besviken när dom inte kör dom låtar jag vill höra. Haha:)
Om jag ska se dom igen så ska jag beställa någon form av spelningslista till dom!

Idag är de jobb, Jag hade fått för mig att det verkligen var lördag idag så jag är smått besviken att jag ska behöva knega till klockan slår sju.
Och om jag orkar då den gör de så ska jag fara mot gymmet och springa av mig maten jag åt igår.
Go go go!
Nästan lite dåligt samvete nu när jag varit så duktig.
Men men, babyhull:D

Vad mer?..
Saknar dig mamma:)
Puss


Jo, !
Jag har nått min topp i säljtävlingen, nu har jag börjat om=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0