M som i

Måndag!

Som vanligt - grundpositionen, med mitt morgonkaffe, kanelknäcke och melissa horn.
Går de ens börja en måndag bättre?

Efter en spännande o givande(?) helg, så är de dax för en ny vecka.
En dags jobb nu, sen är de time för mig att få 24 timmar off.
Lite ska göras.
Jag ska på vinden o gräva efter min pälsmössa som jag tänkt på.
Sen ska de ihop! Mitt bord alltså, de ska äntligen monteras.
Men imorgon är jag väl förtjänt av en sovmorgon.
Det ska bli så underbart!
Tvätta lite, laga mat, fixa o dona. Planera lite.
Jag älskar de!:)

Vad finns mer att skriva? De är så mycket som händer, men kan inte skriva allt.
Så mycket i huvudet.
Saknar min bebis något så otroligt.
Gör ont i magen när jag tänker på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0