It's been a while.

Har inte skrivit på ett tag, känns jättelängesen, men motivationen har inte funnits.

Sitter här nu, färdig. Och ska strax åka o jobba.
Är riktigt trött i både huvudet och i kroppen.
Träningen känns verkligen idag. Men de är gött. Nu kör vi!

Saknar tiden då jag tränade som mest seriöst.
Jag var ruskigt stark. Och de var roligt på ett helt annat sätt.
Då jag tränade med anna o ullis, de var de bästa. Va roligt vi hade!
Men jag ska kämpa, jag är snart där igen.

Har funderingar på en ny cb. vi får se. motiovationen måste finnas.

Jag är hur som helst motiverad o jobba idag, jävlar va ja ska sälja!:)
Skriver nog ikväll när jag kommer hem.
ciao

Kommentarer
Postat av: lejonflicka

Ja du träningen har verkligen blivit lidande på sistone:-( Jag har dock fått en hederlig cykel som jag trampat runt lite på, men nu har det snöat där hemma så jag får väl drar på skidorna:-))

2009-11-15 @ 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0