It is going to be light from now on.

Nej, nu får de vara nog.
Jag måste börja ta tag i mig själv nu.
Jag börjar förfalla!

Nu får jag lugna mig med fest, och alkohol.
Och sätta igång och träna lite.
Jag har nya mål.
Mer utomhusaktiviteter för mig nu!

Igår va iofs en jävla kul kväll.
Helt oplanerat så drar erica med mig på galej.
Vi var hos rebecca först, där lisa gästade, mycket trevligt!
Sen for vi vidare till olle i villastan.
Helt chockartat så va killarna så gott som spritt språngade nakna.
Och Boström var på gott humör.
Jag o fesan skrattade så vi grät.

Sen blev de utgång, vilket gick som de gick. = inte alls.
Hem, ut med Nemo, sova.
Grejt!

Ska snart iväg o städa min bil inför försäljning.
Jag blir en kollektiv person och kommer nu ses på bussar som 99:an.
Good for me!

I övrigt, mensvärk ab. bakishuvud och farsdag.

Hörs hemma, Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0