Intressant

Man slutar aldrig att förvånas!

God morgon föressten!
Kaffet är klart, jag plockar tvätt, ska snart slänga in en maskin eller två.
Sen ska jag till gymmet.

Hittade precis min sommarparfym i en väska, gud va den luktar gott!
Den påminner verkligen om mycket..
Att man kan förknippa lukter med olika saker, de är ju sjukt.
But, i love!

Igår hade jag verkligen ångest.
Mådde inte alls bra. Var inte stabilt.
Men jag gick o tränade o skingrade tankarna lite.

Kvällen blev mer intressant. Jag låg vaken hur länge som helst och kunde verkligen inte sova.
Sms efter sms kom, nån ringde.
Orkade inte svara.
Inte likt mig.
Men idag är jag på fötter igen.
Ska snart iväg o träna lite. Svettas, o hem o duscha o göra mig iordning.

Har pratat i telefon en bra stund nu. Hört some details. Så nu vet jag..

I övrigt, mitt bord ska ihop idag. De är skandal att de inte hänt tidigare.
NU - TVÄTTSTUGAN!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0