Han älskar Aromat.

Hade en sjukt kul konversation med min far på facebook innan.

16:59Leif

skall ut med nemo nu, nu har det börjat spöka här rejält

16:59Marléne

vadå spöka?

16:59Leif

hemma här

16:59Marléne

va?
16:59Leif

jag har sett han en gång

17:00Marléne

vem?

STEFAN!!!

17:00Leif

vårat spöke

17:00Marléne

hur ser han ut?

17:00Leif

han älskar aromat han har ätit upp hela burken så jag skall köpa en till.

Äldre man, jag och nemo hör hur han går på kvällarna.. och i bland visslar han på nemo

17:01Marléne

HAHAHAHAHAHAHA

AROMAT

är du full?

Leif

Det är säkert! ella har vaknat flera gånger av att han står och tittar på henne.

17:04Leif

jag skrev på din msn. ha det bra min skatt så höres vi, jag och nemo skall gå och köpa aromat nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0