Flashback!

Surfade in på en gammal kärleks facebooksida..
Detta var hundra år sedan men verkligen värt att berätta!

De var på lågstadiet.
Jag och en barndomskompis hade redan fattat grejen med att tjejer ska gå o kissa ihop, och sagt o gjort.
När den ena satt där o kissade o den andra bättrade på läppglans ( de ska börjas i tid! ) så började vi prata om vem vi var kär i o så vidare..
Och på den tiden så var man ju alltid kär i någon.
Oavsett så får hon ur mig vem jag var kär i då för tillfället.
Sen börjar hon skratta precis efter mitt avslöjande.

Jag undrar ju va fan de är som sker, men så får hon till slut fram att hon är kär i samma pojk!
Hur stor är chansen?

Skulle dö om något sånt hände idag, då var de ju mest på skoj, man bytte ju varannan vecka på den tiden.
De var då känslorna var lätta..
Med åldern blir allt komplicerat.

Men hmm.. va ville ja ha sagt med detta!?
Kissa alltid ihop med en tjejkompis och ha alltid ett extra läppglans i väskan..
hahahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0