En snabbis

Fyfan alltså.
Jag har varit sjukt duktig nu på morgonen.
Har tagit tag i mina papper, ringt en massa viktiga samtal och sen betalat alla räkningar.
Så jävla många tusen fattigare, men de känns skönt att ha gjort detta.

Vad som sker nu är jobbet.
Får se hur de blir med träning ikväll men det vore verkligen skönt att komma dit.


Idag är de sista dagen på tävlingen, jag måste sälja fem stycken produkter till! Det grejjar jag!?
Idag är de en vecka kvar tills vi får fixa håret, välbehövligt må jag säga, har fan ingen färg kvar i de alls nu. så fult så de är inte klokt, skäms nästan.

Längtar som fan till nästa söndag. ska bli supergott alltså!:)mysdag

Imorgon kväll bär de av hem till borås.myspysis. ska byta till vinterdäck o gosa med min bebis!!
Nu - Jobb!
Kör hårt!


BTW - gissa vem som glömde av ögonbrynen när jag färgade dom igår!? Två hitlermustascher i pannan nu!hahaha, men den får ja bjuda på =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0