Du vet att du lever när:

När du har svårt att ta dig ur sängen pga träningsvärk.
När du får hjälpa till med händerna för att kunna sätta dig ner.
Leka stelopererad för att kunna plocka upp något från golvet.

Du vet att de gett resultat.
Är de inte härligt med träningsvärk?


HEJ!
Igår körde jag! Och jag körde ordentligt!
Första passet på gymmet var runt halv två tiden.
Började med - 100kcal för att övergå till benträning.
Vi värmde upp i knäböj, väldigt lätta knäböj, körde stången + 15 kg.
Men djupa goa, långsamma och framför allt sinnessjukt svettiga knäböj.
För att sedan gå vidare till benpress.
Började lite lugnt på 85kg. Körde verkligen koncentration på övningen.
För att gå upp ytterligare till 103,5. Härligt hårda benpress.
Körde sedan lårcurl, men mycket mycket lätt. var nog uppe på 40kg någonstans där.
Avslutade sedan med lite vader.

Pass nummer två kördes vid kvart i åtta tiden på kvällen.
Det bestog av 30 minuter aktiv löpning ( helt utan att stanna ) + 20 minuter crosstrainer, avslutade med intensiv magträning.

Hörde jag 2010?

Nu har jag äntligen förstått grejen! Jag har alltid bojkottat löpning. Men de har jag gjort för att jag inte trött på mig själv. Inte trött att jag klarat det. och det per automatik blivit tråkigt.
Men nu vet jag vad jag går för, underbart att överträffa sig själv!

Nu kör vi!                        

Dax för morgonrunda! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0