Det var en gång.

Det var en gång en Marlene, ett par pyjamasbyxor, ett linne, ett par dun tofflor och en morgonrock!
I grundposition med ..... morgonmys:)
I love!

Jag började rota i julsakerna igår (!). Jag som inte ens gillar..
Och heeeeeelt ärligt, så har jag ett julpynt uppe redan nu, men de ser inte riktigt ut som julpynt så de går finfint.

Grejade här igår, och fan va mysigt de blev! börjar likna något nu.

Idag ska jag mot Borås.
Men blir de halt ikväll så håller jag mig hemma lite till.. och åker imorgon bitti.
Vi får se.
Skulle behöva storhandla. Vi ordnar de:)

Har inte så mycket o skriva.
Vaknade med en sjukt bra känsla i magen, trots min dröm om någon jag inte ville ha med i den...

Ha en underbar fredag!
Puss!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

det ser verkligen inte ens lite rött ut på bilderna ju! :O

2009-11-06 @ 20:51:05
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0