Day 2

Nu kör vi!

Guess what?
Ledig idag med. Så himla skönt. Får sova ordentligt. Gå upp när jag vill, göra vad jag vill.
Men shit, har alltid ändå massa inplanerat.

Klockan 12 ska jag upp till ptp för att se om hon kan plocka ut min ena dermal som spökar. Den är inge vidare nu faktiskt, den andra blev så mycket bättre efter att jag gjorde om den så vi ska se om de kan bli lika väl med denna.

Vidare sen för att hälsa på min kära kusini. Så trevligt, var på tok för längesen nu!
Ska dessutom inhandla föda.

Sen ska jag hugga tag i min far o se om inte han kan åka med mig och hjälpa mig med vinterdäcken som skulle varit på 1 november. Har inte haft en tanke på dem innan han påminde mig om de.

Klockan 17 oo. så ska jag iväg o klippa.
Sen därefter är de beräknad hemfärd.

Så är de att heta marlene och vara ''ledig'' :)
Enjoy


Kommentarer
Postat av: Therese

Will make you happy! :-) 1a dec är det som däcken MÅSTE va på... ;-)

2009-11-24 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0