BingoLyxNight

Mycke sjukt har hänt idag.
Självplågeri.
Säljteknik
Matlagning
Och bingospel.

Jobbet gick som en dans.
Stressade som fan imorse men jag var i tid.
Klippte som en gudinna, och sålde som en mästare:)

När jag o amanda var utskrivna så skulle vi pierca min stackars bröstvårta.
Ja skrek som en stucken gris när hon klämde fast tången.
Vilken jävla smärta!
Nu har jag hittat min emlasalva så nu kör vi!:D

På onsdag bär de av mot borås för att göra om min dermal, tjooho:)

Ikväll har varit supermysigt!
matlagning, vi fixade kycklingenchiladas och drack vin o myste, spelade bingolotto o såg på film.
De va riktigt trevligt.

Nu ska jag ta mig in i duschen innan jag får sparken för hur jag ser ut i huvudet på jobbet!
imorgon väntar gymmet.
GOGOGO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0