Shopaholic

Igår var ja o ella på utförsäljning, allt kostade 20 kronor och vi var lyriska!

Jag bokade även biljetter åt mig o räven till premiären av en shopaholics bekännelser nästa fredag. De ska bli så kul!

Idag var de combat på schemat. Jag o Linda o Jennifer var där. Vi var så duktiga!

Föressten, ni vet ju att jag är besatt av två o en halv män, och jag har sagt nu att jag tycker charlie är skiitlik min räv. Så här kommer nu tydliga bevis på att dom faktiskt är släkt! Kanske tillomed famlij.



Mitt i allt så har jag o ella en syskonkväll. Vi har kollat på twighlight. Helt otroligt nog så kunde jag genomlida en vampyrfilm som jag för första gången tyckte var bra.
Vi började även kolla på ''låt den rätte komma in'' men de var nog de värsta jag sett någonsin.

Nu väntar sängen. Har suttit med ansiktsmask nu här i en timme. Lite sömn nu tack.
Imorgon är de fredag o sista dagen att jobba. Vad ska man göra på kvällen tro?
Förslag. ab.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Räven!!

Maggan!!! jag har ju sagt te dig att vi inte är lika!!!!!! :D duu ja hittade min bror igår! ska visa han imon!

Natti natt min magg!

2009-03-13 @ 00:15:58
Postat av: Plaski

du ska ha myskväll med mig förståss :D

2009-03-13 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0