Jag är inte mig själv

Känner mig helt sänkt.
Jag är fysiskt och näst intill psykiskt utmattad.
Jag har ingen lust med någonting. ändå är de så mycke måsten.

* Geställen ligger i huvudet och gör mig nervös
* En ombesiktning lockar inte
* Osämja på jobbet är fruktansvärt
* Osämja med pojkvän är lidelsefullt, sårande och fruktansvärt jobbigt.
* Att veta att nära o kära inte mår bra
* Tanken på att byta jobb, men inte kunna
* Ekonomi i botten

Där står Marlene nu. Och fortsätter ner i ett svart hål. Orkar inte.
Träning känns överflödigt, men nödvändigt. Skingra tankar lite.

Jag är en sån person som i vanliga fall orkar ta itu med saker och ting.
Sån är jag inte nu, jag orkar inte. så tillsvidare lägger jag de på hyllan, ända tills jag orkar ta de.

Den dagen, den sorgen.

Nu ska jag forsöka göra människa av mig med. Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min stora duktiga fina och goa tjej. Jag har läst din dagbok, hoppas du är en bit på väg upp igen att ditt liv ljusnar igen. Jag tyckte det var en underbar dag när jag och babbas var ute idag en riktig vårdag, och detta väder ska hålla i sej ett tag nu. Jag har putsat två fönster idag och äntligen fått upp gardiner i köket. Det är framåt kvällen som jag blir trött av förskylningen, men det kan också ha övergått i allergi. Nu spricker allt ut i rekordfart ute. Ljuvliga ljusa vår och sommar är på väg. Jag älskar dej av hela mitt hjärta, pussar och kramar mammuten

2009-04-01 @ 22:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0