ive been bad

ja. dåligt dåligt. men orkar man inte så orkar man inte. thats it. rävshit.

så nu sitter ja här, de är över en vecka sen jag droppade ett inlägg i min blogg.
Jag har hunnit få pollenchock, gått på premiär, varit i småland, jobbat en lördag, hälsat på mormor och tränat.

Läget är inte så mycke annorlundare än vad de var innan.
Jag bor i borås, jobbar, sover, tränar, träffar min pojkvän och min hund. så ser mitt enformiga tråkiga liv ut.
bara spyyy ut galla över de. blää!

Nu ska jag gå ut med min älskade fyrbenta livskamrat, sen ska jag gå till sängs med min tvåbenta livskamrat.
Imorgon är de måndag, och ännu en enformig vecka börjar.
FÖRUTOM. premiären av de nya combatpasset, and yes. i will enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0