Hundfotografen

Idag har Nemo varit hos en proffsfotograf.
Det var hur kul som helst, och han var superduktig!
Om ca en vecka så dimper bilderna ner i min brevlåda, och de ser jag verkligen fram emot!

Dagen idag har gått jädrans fort. Men de blev ingen träning.
Jag har varit ute och fuskövningskört med gubben.
Nu har vi precis städat och tar igen oss med kastrullpoppade popcorn och påskmust. löööv it.

Imorgon blir de träning, ska på bodypump klockan sju.
Det blir även en till Ginautförsäljning imorgon mellan 14 -15. Får väl se om vi hittar något.

I helgen ska jag på spakväll på lördagen, jag har en del klippningar där. Sen blir de lugnt. och på söndag så ska jag besöka hulkmamman för att göra henne ännu vackrare!

Nu ska jag umgås med mina sötnosar innan vi ska hoppa ner i sängen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0