hör fåglar sjunga glatt, gomorron gomorron!

Yes, måndag och tre dagar to go innan kryssning.
Två dagar med träning, en utan.

Idag är de tvätt dag, sen combat klockan sju,. Ska hinna med bandet och en lunch i knalleland har jag tänkt.
Men nu ska jag iväg o sola.

Sitter med min frukost här framför tvn, som vanligt är de rachel ray. ska få liv i han där inne som snarkar i min säng.
De är verkligen dax o sola nu, är blek som attan.

Igår fick jag äntligen ordning på mina kläder.
Det har legat tre stora ikeapåsar i garderoben i tre veckor nu.
Och igår när jag gjorde iordning så hittade jag kläder som jag inte visste jag hade. haha:)

men nog pratat om de nu.
Hörs ikväll!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0