30+

och strålande moln, var är min sommar!

Har börjat planera lite för våren nu.
Nu först här är de Gesällprov som står på schemat. De är de viktigaste.
Ska dock en sväng om stockholm den första helgen i april för att gå på 40 års fest.

Sen har vi planerat lite löst om vi ska till stockholm lönehelgen i maj, de tyckte jag o bello lät väldigt väldigt bra.
Sen blir de metaltown i sommar, jag längtar såååå!! Malin o jimmy ska med, och hoppas de blir som vi tänkt. De är inte helt planerat ännu, men viljan finns!

Min chef frågade mig när jag ville ha semester, och jag vet verkligen inte. Jag vet inte ens vad jag ska göra. Jag vill ha mycket pengar om jag ska göra något! Jag vill !!

I min blogg från helgen så skrev jag att jag saknat min fyrbenta vän och min andra sötnos. Räven tog mycke illa vid sig och vill här nu säga till hela världen att jag saknade dig med, de var en fröjd och se dig igår, jag skrattade inombords! Vi måste ta en kväll nu snart igen!

Igår när jag gick o la mig så hade jag funderingar på om jag skulle sätta mig i mitt soliarie när jag vaknade, jag satte mig här istället, undra om de finns någon slags kompromiss man kan göra där!? Datorn och sola samtidigt?.. Vi får se.

Idag på schemat står jobb, sen ginarea. och till sist ett bodypump pass! Really looking forward to it.
Men jag vet hur jävla ont ja kommer ha imorgon när jag ska gå på combaten! Men skit i de, nu kör vi!
Bikinisäsongen närmar sig med stormsteg.

Nu ska ja dricka klart mitt morgonkaffe, väcka min älskling. packa min gymväska, och sen är de dags att ta prommenad med min fotomodell. sen är de jobb som väntar!! =)

Ciao.


Lägger in en bild på min största idol.

Räven äääääääääälskar skor!




COPYRIGHT - MAGGAN AB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0