Var är du?Jag saknar dig!

Har varit borta på tok för länge nu!
Saknar din värme...
Om ni inte har räknat ut va ja håller på med nu, så lockar jag fram solen!
Men de går inge bra.

Här sitter ja nu. Ella stensover.
Hon har varit här inatt.
Vi var på ikea igår, köpte lite prylar. Ändrade om lite här hemma och jävlar vilken skillnad!
Inte riktigt fördigt ännu, men en god bit på väg.

Har varit uppe o diskat, och grejjat frukost, men hon behagar inte ta sig ur sängen, jevel!

Vi kollade film igår, förmodligen den värsta på länge ''The Women'' .. Om ni inte vill slösa tid, se den inte.

Jag ska strax iväg och jobba. Har en lördag nu med jobb.. Sen ska jag hem, och sen bär de iväg igen.
Mina mellanlandningar verkar vara något återkommande.. :)

Har föressten fixat mig en tid nu, för de ''hemliga''. de händer nästa vecka.. ioooh!
Ska rusa nu.
Hörs senare!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0