Sakna mig lagom!

Ibland är de inte lätt att vara jag.
Började morgonen med att vakna 40 minuter tidigare än vad klockan ringde.
Jag har numera inte ont på ena sidan halsen, utan på båda. Tack!
Sen som grädden på moset så har jag brutit en nagel!

Helgen står för mina fötter.
Jag har precis varit inne på internetbanken, de är otroligt vad lite semesterersättning kan göra för kontot. Speciellt för sparkontot, nu finns de faktiskt ett igen :)

Sitter här med kaffe, och per gessle som stimulerar mina trumhinnor. Har tänt ljus, de regnar. ååååh vilken stämning:)
Ja vill bara krypa upp i soffan med mitt täcke och bara vara här hela dagen.
Men idag är de sista dagen innan provisionen betalas ut, och jag har gjort de lite till en tävling den här veckan.
Så jävlar va ja jobbar!

Jag har bestämt mig för att köpa marian keys nya bok och läsa i helgen!:) De är fan värt pengarna böcker.
De är så mycket mer avkopplande än att sätta sig o se en film.

Hur har jag föressten lyckats hitta ett lugn i mitt kaos idag?
Har massor som behöver göras innan jag ska åka iväg till jobbet!! Får dricka upp mitt kaffe och låtsas att jag har ytterligare tre timmar på mig tills jag börjar.

Puss o Kram

ps.1.
Babe, dina pengar är inne på kontot.

ps.2.
Farrahnoosch, jag saknar dig

ps.3.
Pappa, jag ringer ikväll!

.D.s..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0