Reunion

Kenta och ravioli har haft en liten get togheter denna afton, vart galet mysigt! Vi får helt klart göra om detta soon!
Och då är de lite öl på schemat med!

Dagen har för övrigt varit riktigt bra! Gått undan, och jag jobbar på inför provisionen.
Men de absolut bästa är att jag eventuellt fått tag på en längenhet. wooohoo!!!!!!!
De bara pirrar i magen när jag tänker på de, de vore så jävla nice!!
Bara längtar!!! =)))))

Nu ska jag dra på lite go musik o ta de lite lugnt innan sängen kallar. Upp o träna imorgon bitti;) Go go go!!



Jag o Ravve på en av våra galna kvällar:)

Kommentarer
Postat av: ravve

galet var förnamnet. men nästa gång blir nog top notch tror jag=)

2009-07-29 @ 14:14:08
Postat av: Anonym

kan du ge dej på;)

2009-07-29 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0