Ödet - som pusslar mitt liv

Den senaste tiden har allting verkligen varit helt sjukt!
Jag har haft så fruktansvärt många motgångar.. Men när jag analyserade över dom och fick hjälp att se de från ett annat håll så kan de inte mer än att vara meningen.

1. mitt förhållande tog slut, och en resa hängde i luften
2. jag fick någon att åka med . men någons anhörig blev väldigt sjuk vilket resulterade i att allt fick avbokas
3. har varit missnöjd med mycket och haft de enormt tufft
4.varit så otroligt trött.
5. jag står med två veckors semester . . 15 augusti - 1 september.. vad ska jag göra?

Jag har länge haft mina planer på att flytta.Och nu har en chans dykt upp.
En lägenhet ledig i skiftet aug- sep.
Jag har någon att hyra ut min lägenhet till.
Jag har semester och tid och fixa allt som ska fixas.
Jag har exakt en månads uppsägningstid - vilket skulle infalla 1 aug.
Det finns en tjänst som ska vara tillsatt 1 september..
Allt är fixat.

Hade jag åkt utomlands så hade de gått i stöpet, inget av detta hade kunnat ske.
Kan allt detta vara en tillfällighet? Eller ska jag ha turen med mig för en gång skull?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0