Mornin´ sunshine

Igår när ja gick o la mig så regnade, och nu när jag vaknade var de sol. De stämmer verkligen att efter regn kommer solsken. O snoozade, gjorde jag minsann också!
Somnade för övrigt med ett leende på läpparna :)

kaffe, nybakta frallor o juice bestog frukosten av, inte dumt!

Idag är de ännu en dag på jobbet, hoppas den går lika fort som gårdagen.
Blir väl att träna idag, runt sju kanske.
Bröst är ja riktigt sugen på, de var längesen.

Blir att jobba på lördag med, troligen till två.
Sen bär de iväg.
Har mycke roligt framför mig. Längtar!!:)

Dax o plocka lite, packa gymväskan, åka iväg o hämta passet idag me.
Puss



En bild på min snygga sis, eell.blogg.se
Lawioo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0