Knasig

Att man utsätter sig för sånt här!
Inte för att dom gör så ont, men de är fruktansvärt att sova på nytt hår! Helt öm i min stackars hårbotten.
Men än en gång, vill man vara fin...

Men dom här sena kvällarna has got to stop! De går inte. Jag är mer död än levande.
Är som ett vrak på morgonen och har ingen lust att ta mig ur sängen för fem öre.
Och just imorse så var de sådär sjukt mysigt, så ja skulle kunna ligga där hela dagen.

Imorse gjorde jag något som förvånade mig.
Nemo har inte varit hemma på jättelänge, och jag saknar verkligen honom.
Men utan att jag tänkte de, så när jag satte på kaffe, så hällde jag upp vatten i hans skål.
Och sen kom jag på mig med vad jag hade gjort.
De är kärlek de! Mitt lilla hjärta.

Imorgon är de fredag! Och sista dagen på veckan. Jag har långhelg och har fått ledigt på måndag.
Så då kommer jag=) Måste packa ikväll.

Tog tag i mitt liv (mina kläder) igår. Hängde in allt, rensade upp tvätten och sådär.
Så nu har jag precis hela bilen full med tvätt.. hehe

Torsdagskväll i stan idag, Tomas Dileva för dom som tycker han är en ''skön'' typ ;) Personligen så tycker jag att han ser ut som om han har rymt ifrån någonstans..
Som sagt, besök idag. Linus kommer förbi. Han gör en roadtrip och avslutar den i borås, skoj!

I helgen har jag beställt fint väder! Få lite sol på min bleka kropp. Ta långa prommenader och cykla med Nemo..
De blir förmodligen en utgång i halmstad med. Looking forward to it! :) Kan inte bli sämre än sist....

Nä, nu ska ja fylla på mitt kaffe o göra mig mänsklig.
Bye Babe

p.s. en halvmulen mysig morgon så passar de bra med Michael Bublé - everything.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0