.. Hört i salongen

Idag klev de in en liten bestämd tjej med sin mamma i salongen och ville klippa sig. Och de blev en intressant pratstund.

Hon: Hej, vad heter du?
Jag: Jag heter Marlene
Hon: vet du vad jag har gjort?
Jag: nää
Hon: Jag har varit och köpt en present till Abbe, min låtsasskompis förstår du
Jag: Jasså, vad köpte du då?
Hon: Han ska fylla fem år, så han får en boll. .. lång tystnad..    och ett hopprep.
Jag: Då blir han nog glad, hade han önskat sig de?
Hon: Ja, de förstår du väl!? de var ju något som han inte hade! ( hmm, vilken puckad frisör )
Jag: mm..
Hon: Har du någon låtsasskompis?
Jag: hmm.. ja, de har jag faktiskt
Hon: Vad heter han då?
Jag: Han heter stefan..
Hon: hur gammal är han?
Jag: De vet jag faktiskt inte.. hehe. (svårt för att hålla mig för skratt)

Hon va sjukt rolig, liten bestämd fyraåring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0