Hey Mama

sjukaste dagen någonsin igår. hade så jävla roligt!
ja vet inte hur många gånger som vi sa exakt samma sak, exakt samtidigt? de va sinnes!

fick mess igår om att min stenungsundhelg inte blir av, tråkigt att de ska behövas ställas in när de varit planerat så himla länge! so, now im free :)

vi får se vad ja hittar på istället. någon som har något förslag kan lämna dessa här .

mysig kväll igår. sparty:) hårinpackning, dusch, fixade fötterna, gjorde ansiktsmask. och innan dess var jag o gjorde naglarna. himla skönt!

idag är de min måndag, veckan kommer säkert gå supersnabbt för att ja var ledig igår, hoppas hoppas iaf!
jag tänkte gått iväg till gymmet ikväll, men tror inte ja hinner de.
emilie o mia kommer förbi. em ska flytta iväg till norrköping o behöver tydligen bli snyggare.
så ikväll ska jag vara med dom, bara en som saknas!

imorgon kommer E hem :)
dax för att göra mig iordning, hörs ikväll!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0