Har jag rätt eller rätt?

Visst önskar man ibland att man hade en erase och deleteknapp i livet?
Så man kan ta bort de som är jobbigt.
Jag tror absolut att de är fler än jag som känner så.
Däremot de lyckliga stunderna, som man oftast kommer ihåg, dom vill jag trycka på repeat.

När man ligger där i sängen, och minnen flyger runt som små filmsnuttar i huvudet.
Ibland känns de som en mardröm.
Ibland svävar jag på moln.

Det krävs verkligen lite för att göra mig glad. Vad beror de på?
Att jag är van vid att inte bli behandlad så?

Det är precis de jag säger till mina kunder varje dag, och om jag inte trodde på de själv så skulle jag aldrig stå och säga samma line varje dag '' de är de lilla som gör de''.

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0