Get back on it!

Godmorgon Godmorgon!

I vanlig fall så har jag knappt vaknat, men idag är de inte i vanliga fall..
Jag har varit sjukt driftig!
Har hunnit duscha, göra kaffe och sitter här nu med frukosten.
Men jag ska inte ljuga och säga att de inte var tungt att gå upp för de var de!
Hade jättesvårt att somna igår kväll.

Helt ärligt så har jag slarvat lite med kosten de sista. Jag har kommit fram till att jag mår allra bäst när jag äter efter GI. Jag svullnar upp som jag vet inte vad så fort jag hör ordet kolhydrat.
Visserligen har jag gått omkring som i 9e månaden nu i två dagar efter att jag var och tränade mage häromdagen.
Jävlar vilken träningsvärk sen! Men de blir nog väl.

På tal om kost och hälsa så kom en kund till mig in på salongen igår. Hon har varit i USA i typ 7 månader och igår var hon och helrenoverade sig för att sen åka tillbaka. Och hon höll på att inte känna igen mig.. Hennes reaktion: Vart har du tagit vägen??Hur mycket har du gått ner egentligen? :)
Hon är inte den enda kunden som reagerat och de känns ju roligt, jag ryckte på axlarna och mummlade antal x kilon. Jätteskoj när folk märker förändring, men jag har en bit kvar. Im getting there!

De absolut värsta var när jag var tillbaka från semestern förra året och jag var brun och kände mig så himla fräsch.
Första kunden jag hade på dagen frågade mig när jag skulle föda.
Och jag var inte snäll sen!
K:När ska du ha då?
M: Vad menar du?
K: När ska du föda?
M: Jag är inte gravid, jag är bara tjock! <--fräste
K: Hmm.. oj.. Men vissa har ju den kroppsformen
M: Vad menar du? (mördarblick)
K: jaa... du vet..
M:Nej jag vet inte?..
K:Försöker prata bort de
M:Stirrar argt

Gissa om jag fick dricks? Och har aldrig sett människan igen. När hon gick fick jag världens skrattanfall för hon snöade in sig mer och mer tack vare min reaktion. haha
Men tack ska du ha, tack vare dig är jag typ 17 kg lättare :))

Nu ska jag göra mig iordning för jobb!
Ikväll ska jag till liseberg, de ska bli galet skoj:)
Hörs imorgon!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0