Bye bye vacation

Ringde precis o avbokade. Fan! De känns sinnessjukt surt.
Men börjar planera för vintersemester med min räv!Kom hem så vi kan göra långa listor på vad vi ska packa o inte!

Idag ska jag ta tag i mitt hem som ja bara låtit förfalla, ja har ju inte varit hemma så hur har de lyckats bli så stökigt?
De kan ja inte förstå.. Men ikväll så! Skippar gymmet för de, o tar en prommenad senare.

Var måttligt seg igår, sov massor när jag kom hem. Och somnade som en stock igår, ville verkligen inte gå upp imorse. Ja har sovit så himla gott!

Nästa måndag är jag ledig, vilket innebär långhelg för mig, tjooho.
Blir förmodligen ingen metallica för mig. Men chansen kommer säkert igen.
De verkar som de flesta har torka på pengar nu, och jag badar inte direkt i dom heller.

Får börja hushålla lite nu. se till och skärpa mig lite.
Har haft lite ''för'' roligt de sista.

Nu är de dax för jobb. see u tonight


Kommentarer
Postat av: Ravioli

snyggingarna på bild=)

2009-07-13 @ 16:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0