Ännu en hatonsdag till sitt slut


Hej!
Ni såg min mat eller? Gaaaaaaaaaaad!! är så sjukt jävla mätt.
Tacotallrik med ALLT! och en iskall öl. wooho. De är grejjer de!

Guess what? Min onsdag började som alla helvetesonsdagar.
Jag försov mig! Vaknade i panik halv tio! Hatar sånt. varför har jag ingen som väcker mig? som tjatar lite på mig när jag ska gå upp?

Hur som helst, sminkade mig o gjorde mig iordning på typ två röda, sen va de bara o kasta sig in i den röda o fara iväg mot jobbet.
Dagen där va KATASTROF! Jävlar va vi har haft o göra!

Givetvis bröt jag en nagel, så ja åkte iväg efter jobbet o fixade den. Sen kunde jag ju inte hålla mig borta från Gina så jag sprang in lite fort, och kom ut med en påse.. damn också, måste lära mig att lägga band på mig!

Fick förövrigt min första fiskelektion igår. Min mästare verkar mycket erfaren =D Så imorgon blir de förmodligen att prova fiskelyckan.. ;)

I övrigt känner jag mig lite smålullig på bara en öl, lagom avslappnad på golvet och ska snart in i duschen.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0