Vilken dag är det idag?

Efter den här julhelgen som inte ens infallit en riktig helg så är huvudet upp och ner. Inte bara huvudet som är det. Jag är som en levande berg och dalbana just nu.
Fakk, jag har ju fått som jag vill..men? hahaha

Amanda kom hem nuuuuuuuu, måste snurra detta med dig. få en yngre synpunkt på detta=D
Saknar dig!

Julen har varit helt okej för att varit jul. Jobbade julafton, sen åkte jag göteborg.borås i illfart med en orolig tias i örat:)
Julafton hemma i borås var supermysig. Vi spelade spel och jag blev lika hetsig som vanligt.
Klarar inte detta.. måste ha nån damp eller något som jag inte vet om. hahahaha men det var blodigt allvar, och när folk är tröga så blir jag så irriterad. noll tolerans!

Juldagen var ett jäkla ståhej, jag och marie stressade i vansinnesfärd från borås till göteborg, duschade och gjorde oss iordning på nolltid. Sen kom freddy,peter och reine för att göra oss sällskap.
Glasssplitter,fylla och shots. Juldagen i ett nötskal..

Igår var de en seg dag, VÄLDIGT seg. Har aldrig stirrat så mycket på det som dom brukar kalla tvn.
Galet vad mycke filmer det gick.
Fick sällskap på kvällen och gick igenom två stycken johan falk filmer, helt okej faktiskt:)

Stupade i säng vid ett tiden och blev väckt av fyllesamtal vid tre;) hahaha alltid lika roligt sånt! Ofta man får en middagsinvit klockan tre på natten.. hahaha snacka om spontant.

Nu sitter jag här, med mitt älskade kaffe i min soffa. jag har någon underlig form av träningsvärk, liggsår kanske? jag gjorde ju inte direkt många knop igår.

Idag ska jag jobba, och titta på alla hysteriska människor som är ute på mellandagsrea.
Imorgon kommer lönen och jag blir lycklig!

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0