Va äre för en da?

Godmorgon!
Somnade fortare än ögat igår,de visar bara hur jävla trött jag är.

Nu har jag fattat mitt humör och beteende de sista dagarna, kom som ett brev på posten.
fan.


Hur som helst. Har hoppat upp i soffan med min morgonrock och duntofflorna. Jag vill sitta här hela dagen.
Men chefen hade ringt. Och när jag ringde upp henne så svarade hon inte, underligt.
Får försöka på mobilen.

Måste ta mig en dusch.
Idag ska jag ta tag i mig själv och börja röja upp här.
Jag får ju trots allt besök i helgen, finbesök att tillägga:)

Dusch var de?

BTW, lever fortfarande på konserten igår när hon kom ut och körde New york, otroligt vacker låt, trots att den handlar om något så fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0