uuuuh

Jag som inte ens klarar kyla!
Nu är det -15 och jag kan inte riktigt komma ihåg när jag såg det på min termometer.
Det blir påpaltning som fan idag!
Jag som tänkte haft kjol..

Något jag är förbannad på är mig själv.
Jag hittar inte ett kvitto som jag behöver. Mitt nyårslöfte - mer organiserat liv! Och bland viktiga grejer.
De var nästan rätt åt mig!

Igår blev jag inte miljonär, jag vann 100 kr, och det var ju vad lotterna kostade så det gick jämnt ut.
För övrigt var de väldigt trevligt:)

Idag är det nyårsafton, och senare kommer mitt ''hänt under året -inlägg''.
Jag älskar de.
När man kan skriva ut allt skit och allt bra som hänt, och liksom begrava det sen med 2009.

Nu ska jag göra mig iordning lite smått för jobbet, sista dagen på jobbet de här året.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0