Sådär härligt lycklig ♥

God morgon!
Uppkrupen i sängen med en vaniljlatte, tända ljus och skön musik.
Man kan nästan tro att jag är ledig.
Ett lugn har infunnit sig mitt i all julstress and i love it!

Har idag och imorgon att jobba.
Jag har liksom glömt bort att det är julafton, känns som om de vore söndag imorgon och jag ska jobba 10 - 14.
Känns inte alls jobbigt! Hade nog varit värre om jag faktiskt gillade julen.

Dock kan jag inte förneka att jag gillar snön som fallit här i underbara Göteborg.
Det knarrar skönt under fötterna när man går ute, och de ä ett mysigare ljus ute, livar liksom upp.

Jag bara längtar till jag får sluta idag, har inte sett min gangster på så länge, ska bli så kul att du äntligen kommer o hälsar på. Och att vi firar minijul:) Det är nog de bästa med jul!

Jag stog och tänkte på en grej igår när jag klippte en tråkig kund. Hur detta året har varit, och vad som hänt. Jag ser verkligen fram emot ett nytt år, med mer glada händelser än detta.
Har varit ett tungt år för mig, jag känner att jag behöver lite medvind nu.
Så snälla snälla, ropa upp mina nummer på bingolotto ikväll!

So Long!


Kommentarer
Postat av: ravve

hehehe 10-14 är la inga problem=) tänk mellan 13-22 då=)

ha en god jul kenta

2009-12-23 @ 10:28:51
Postat av: Anonym

IMORGON KOMMER DU HIT :D MIN SAKNADE SYSTER

2009-12-24 @ 00:38:30
Postat av: Bodil

Tack för igår älskade vännen!!!

Goood Jul!<3

2009-12-24 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0