Måndag,men ännu ingen miljonär.

God morgon mina kära!:)
Vaknade av lurifix imorse, haha inte så dumt faktiskt.

Igår kväll så var de meningen att de skulle varit lussemiddag med M o J. Blev dock inget för de kände sig krassliga.  Så det blev en bingolottokväll med Göteborg.
Lite glögg o lussekatter, och nitlotter givetvis.
Men trevligt var det:)

Nu är det inte så hemskans länge mamma, innan du kommer!!
Kommer o kommer, innan jag hämtar dig. Ska bli så mysigt att ha dig o babbas här.
Och som sagt, granen står här för dig så du kan fixa!

Nu är de frukost på schemat, jag har duschat, och ska göra mig redo för en ny vecka på jobbet. En rätt okej vecka ändå, med tanke på att jag bara jobbar måndag, tisdag och fredag + helgen. godkänt för mig!

Nu koffeinchock! Hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0