Lördagkväll

Morrn!
Som ni vet var jag inge bra igår.
Jag hade feber och mådde kasst.
Nu mår jag bra och ska jobba.

Gårdagen spenderades nerbäddad i soffan, men till kvällen blev jag rastlös.
Så jag tog tag i mig, duschade och tog ett glas vin.
Gick över till Malin och jimmy och träffade Daniel och Terese.
Trevligt, men jag var inte i mitt esse.
Så jag gick hem.
Där var de betydligt trevligare, passade mig fint med mysbyxor, musik och lite kaffe.
Det var min stämningsmode igår.

Sen en intressant konversation..
Kan inte låta bli att längta =)

Nu blir det frukost här, sen göra mig iordning för jobb.
11.30 - 18.00 idag.
Sen till Göteborg för lite bingo, haha som två pensionärer.
Men idag håvar vi in miljonerna, sen sitter ni där och sliter erat hår för ni inte spelar;)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0