Ledighet med familj

God förmiddag!
har slöat och slappat hela förmiddagen.

Mamma och Nemo är här nu.
Jag åkte tidigare från jobbet igår för att hämta dom i Borås.
Om det var snö där!

Men imorse när jag vaknade och var ute med Nemo så snöade som sjutton!
Så himla mysigt att gå där med honom, de känns som det var i ett annat liv vi var ute på våra morgonpromenader. Jag har saknat dom.

Idag har vi lyx på schemat! Jag och mamma ska på ansiktsbehandling mellan 14 - 16.
Nemo ska åka till tant amanda och mysa där!
Så himla gulligt att du vill vara barnvakt!

Gissa vem som har legat jämte mig inatt? Under täcket, på kudden? Nån som mår gott ;)
Nu är de dax att packa väskan.

Hörs senare ikväll:)


Busen morgonmyser i soffan:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh, det var så lite så. Han är ju så mysig så jag ställer gärna upp igen :D Får skicka över bilderna jag tog till dig någon dag också, eller om jag lägger över dom på min externa hårddisk och tar med dom hem till dig, det går nog snabbare ;D

2009-12-16 @ 21:54:00
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0