Klagomuren har öppnat!

Inte nog med att jag är ruskigt irriterad, så har jag sovit fruktansvärt dåligt.
Känner att jag kan komma att bli ganska så grinig idag.

Igår kväll var jag fan världens gladaste, varför kunde de inte bara hålla i sig?

Som tidigare nämnt här så drog jag ju på mig en pbot utanför gymmet för nån vecka sen.
Den var jag snabb o betala, ingen som vill ha obetalda eller betalda böter för den delen heller..
I alla fall, jag betalade den.
Nu har jag fått en påminnelse om den, och jag börjar ju undra. Sitter de nån jävla människa där o driver med mig? Som faktiskt bara håvar in pengar på sån här skit.
Jag har betalat, och jag tänker definitivt inte betala den igen!
De här ska jag sätta stopp för!Nu får dom fan ge sig.

Sen till sömnen, va är de som gör att jag sover så som jag gör? Jag har helt sinnessjukt läskiga drömmar och dom känns så verkliga? Kan man göra något för att motverka mardrömmar?
Jag vaknade vid sju imorse och de kändes som de var mitt i natten. Hur som helst var jag helt genomsvettig och jag kommer ihåg allt som jag drömt, precis som om det faktiskt hade hänt. Uuuh, läskigt.

Jag mår i alla fall lite bättre nu, febern har gett sig och de är väl mest halsen som behövs värmas. så jag firar med en vaniljlatte så här på morgonkvisten.

Igår drog de ut på tiden, tanken var att jag skulle gått på julmarknaden på liseberg, men det blev ju för tok för sent för det. Dom hade ju inte öppet längre än till nio också, skärpning liseberg! Ska minsann ta och slänga in ett klagomål till dom. Det var perfekt väder för att gå där också:( Men lite tid kvar o gå där,eller hur? :)

Jag fick i alla fall ganska mycket gjort igår.
Var ju uppe sen syrran väckte mig vid halv åtta. Tvättade, var ute med Nemo, busade.
Sen åkte jag iväg till pistolero för att göra om min dermal, den fick hon gräva in ganska rejält, såg ut som rena operationen när jag var klar, blödde som fan!
Sen firade jag det med att åka till skopunkten och klaga lite.
Köpte ett par stövlar där som var riktigt nice. Och fick returnera dom kassa som jag tänkte slänga. Wiiho, nåt ska man ha för man klagar;)
Sen vidare upp till Johanna och Per o lilla Hilma. Fyfan va söt alltså!

Middag hemma vid fyra-halv fem. Sen var de dax att byta däck i panik.
Jag hade tydligen allround däck och de var ju bra. Fick bytt min lampa också, så nu är den fit for fight. Väntar på plusgrader nu så den kan få sig en omgång i biltvätten min svarta pärla:)

Kvällen tillbringade jag med att gå på vinden, kanske därav mina mardrömmar? Det är verkligen läskigt där uppe! Hade med mamma i telefonen, och jag skäms nästan för att säga de, men jag är nästan rädd för att gå upp där. Ska fan ta kort där uppe någon dag så ska ni få se va läskigt det är!
Ner med julsakerna i alla fall.
Så nu är det jul i mitt kök.
Det får räcka.. inte mycket för jul så de kan hålla sig i köket.
Skön porrbelysning blir de av stjärnan i alla fall. Haha=)

Och nu är de strax dax för jobb. Börjar som vanligt tio, och slutar som vanligt sju.
Kör idag, fredag och lördag.
Ledig söndag. Och då ska de minsann mysas!
Sen jobbar jag hela veckan lång och ledig helgen.
Och seriöst, jag kan knappt vänta!!! :)

Nu ska jag göra mig mänsklig så dom inte blir rädda när jag kommer o ska jobba.
Puss o Kram


BTW, va de inte en snygg stövel jag fick tag i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0