KBJ

Godmorgon.
Sitter här i grundposition.

Hade ett spännande samtal innan jag somnade.
Jag skrattade så jag grät, och det var ett tag sen jag skrattade så.
Tack=)

Vi pratade om Karl-Bertil Jonsson.
De är lite kiligt att du inte vet vem det är.
Tittar du inte på tv på julafton människa?

Karl Bertil jonsson är lite som robin hood.
Han jobbade på posten, och när alla julklappar skulle skickas så tänkte han på alla fattiga människor, så han stal paketen från posten, sen så gick han omkring och delade ut dom till människor som behövde presenter istället.

Det blir bakläxa på detta program i år!



Och du, han är varken från Borås eller Gislaved. Han är stockholmare tror jag, inte illa pinkat för en sån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0