Jag vill sova!!!

Vad är det egentligen som har hänt med mig?
Jag skulle kunna sova hur länge som helst, och jag gick inte och la mig speciellt sent igår ändå.

g fyller min älskade mami år:)dom är dock fortfarande hos mormor i småland.
Var på tok för längesen jag var där.
saknar henne, och att komma dit.
sitta framför öppna spisen, och bada i jacuzzin=) världens bästa ställe tror jag.

Senaste tiden har jag haft en sån längtan efter sommaren. Jag tror det är solljuset och värmen jag är ute efter. Jag ska försöka ta mig i kragen och gå och sola så jag känner mig lite piggare.

Som vanligt har jag inte alls tid att sitta här. så varför gör jag?
Jo för att jag måste slappa lite varje morgon, men jag inser inte att när jag snoozar om typ tre gånger = 45 minuter, så har jag inte riktigt samma ;)

Igår var jag helt slut, var hur mycket som helst på jobbet. Och jag blev så in i helvetes irriterad på min sista kund. Otacksamma jävla as. hoppas du stannar i thailand!

Tog dock igen det när jag kom hem, bäddade ner mig i soffan och tittade på '' when a man loves a woman'', jävla fin film, tårarna bara sprutade. haha!
Och ännu värre när det är barn involverade, blir så himla blödig!

Naj, time to sätta fart.
Ha en kanononsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0