Hej mamma!

Vet du att jag saknar dig?
Att jag sitter hemma på morgonen och undrar om du är vaken där hemma.
Om du har varit uppe och gjort kaffe ännu.

Jag tänker på dig vid ett tiden på jobbet, när jag vet att du är ute med Nemo.
Ni på era prommenader, jag önskar verkligen att jag kunde gå med er.

Jag saknar att sitta och prata med dig, att ta ett parti fia och få storstryk.
Jag älskar att reta dig med att jag alltid måste ha dom röda plupparna.

Jag önskar att du bodde vägg i vägg. Så jag kunde gå in till dig när saknaden blev för stor och säga: jag har lagat middag till dig, kom över!

Att ligga och prata i evigheter med dig och höra Nemo dra en suck för att han tycker vi är så tråkiga.
Att kunna ge dig en kram när jag känner för det.

Du är världens bästa mamma, jag älskar dig, saknar dig och tänker på dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0