Gossip

Hey!
Juldagsmorgon här i borås. Snart övergår det till förmiddag.
Gick och la mig i hyffsad tid igår, jag var helt slut efter all stress.
Så skönt att det är över.

Nu är jag ledig idag, och imorgon innan stressen innan nyår sätter igång.
Inget jag direkt ser fram emot, men det måste man genomlida för att bli av med.

Nyår känns lite som ett oskrivet kapitel, man vet verkligen aldrig hur det blir, eller hur det slutar.
Vart man hamnar, eller vem man är med.
Jag har en fast punkt att utgå ifrån.
Och en urtjusig klänning jag ska ha.

Först var det ju tänkt maskerad, men när jag stog där i min sjukt fina klänning i provrummet så messade jag och sa: kan vi inte strunta i maskerad?jag har hittat en såååå fin klänning!
Så det blir glamourtema, stort svallande hår, mycket mascara och helt enkelt top notch!

Idag är det juldagen, dagen då folk är slöa, dels efter att käkat all julmaten, slappat av för stressen, och ser fram emot en blöt kväll. Jag väntar spänt.....

Nu ska jag dricka kaffe med pappsen, sen bär de av till farmor för en fika!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0